poniedziałek, 2 września 2013

1024 czyli dziesiąta potęga dwójki

Dzisiaj, po ponad 7 miesiącach istnienia mojego bloga osiągnęłam wynik 7424 odsłon, czyli średnia miesięczna 1024. Ładna liczba, bo dziesiąta potęga dwójki :)

Dziękuję bardzo za wszystkie odwiedziny!

Mam nadzieję, że znajdujesz tutaj coś interesującego, coś, co może inspiruje Cię do wprowadzania zmian u siebie. Mnie inspiruje wiele osób, od których czerpię inspirację do najróżniejszych działań.

XXI wiek - cywilizacja humanistyczna

Przeczytałam ostatnio w podręczniku psychologii, że wiek XXI to fala cywilizacji humanistycznej. W konsekwencji pojawił się człowiek podmiotowy o zmiennej tożsamości (określenie z dziedziny psychologii).

W tej cywilizacji człowiek korzysta odważnie z pełnego zakresu kodów umysłu, łącznie z kodami twórczymi.

Poezja

W moim przypadku taką twórczością jest nie tylko pisanie bloga, ale też wierszy. Dziękuję T. za natchnienie.

Jestem spokojem
Jestem oazą
Jestem pomocą
Dla innych

Jestem człowiekiem
Jestem kobietą
Jestem dzieckiem
Jestem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania