piątek, 6 września 2013

Piękny wrześniowy dzień

Dzisiaj przeszłam się przez Rynek. Zawsze mnie zachwyca! Od ponad 30 lat :)
Mieszkam w magicznym mieście i dzisiaj znowu poczułam jego magię.

Na Rynku

Piękna słoneczna pogoda. Koło ratusza scena na "Noc poezji" i próba, a z drugiej strony Sukiennic dźwięki fletni Pana. Kupiłam dwie płyty z muzyką do medytacji. To moje ulubione dźwięki :)

Kawałek dalej, u wylotu Siennej kolejne piękne dźwięki gitary akustycznej, płyty już nie kupiłam, a szkoda (ograniczone fundusze).

A wcześniej pięknie odnowione wnętrze Bazyliki Mariackiej z Ołtarzem Wita Stwosza. W promieniach popołudniowego słońca wszystko wygląda magicznie, kolorowo w refleksach witraży i płomieniach świeczek.

Chwile szczęścia

I rozmowa, spotkanie, tak ważne. Coś się kończy, coś zaczyna ...
W taki dzień czuję szczęście. Tobie też życzę takich dni ...

Poniżej obraz "Teatr lalek" autorstwa Grażyny Muchy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania