sobota, 7 lutego 2015

Kobieca mądrość

W necie

Natrafiłam na ciekawy artykuł, szukając czegoś o Jaźni. Polecam!

http://nowajajaodnowa.blox.pl/2010/06/Jazn.html

A jak zaczęłam czytać więcej tego bloga, to okazało się, że cały blog jest bardzo ciekawy. Przybliża psychologię w ujęciu praktycznym, ale też kobiecą mądrość.

Szczególnie spodobały mi się cytaty z Woody Allena oraz poezja, jak ta:

Bruno Jasieński
Matki


Po zielonym ogrodzie, po pluszowych ścieżkach
Chodzą jasne kobiety niezgrabne, jak gruszki,
Mówią bajki o wróżce, która w sadzie mieszka,
I gładzą wąską ręką, napęczniałe brzuszki.

Wiatr zaprasza nasturcje w aksamitny kołys.
Po rowach rosną kwiatki bratki, niezabudki,
Jutro będzie stu malców wesołych i gołych
Ciągnęło ociężałe, mlekiem słodkie sutki.

Kiedy słońce w arteriach przelewa się żmudnie,
Ciała kobiet są słodkie jak dojrzałe dynie.
Po zielonym ogrodzie w słoneczne południe
Chadzają chrystusowe białe gospodynie

Bratnia dusza

Dobrze jest trafić kogoś bliskiego, podobnego. Pierwszy raz zdarza mi się poznać kogoś takiego tylko przez bloga. To wyjątkowe uczucie. Chociaż lepiej jest trafić na bratnią duszę w realu, czego nam wszystkim życzę :) Ja spotkałam też kogoś takiego, prawdziwego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania