piątek, 25 listopada 2016

Pora zakończyć

Nadszedł czas zmiany. Czas na zakończenie pisania tego bloga.

Przez 3 lata i 10 miesięcy pisałam na różne tematy, związane z rozwojem osobistym, doświadczeniami z pracy w branży IT, psychologią i psychologią w IT.

Przez ten okres zmieniłam się i też zmienił się mój sposób postrzegania świata.

Dziękuję za wspólny czas! Napisałam 450 postów. Dziękuję za 35325 odwiedzin z całego świata.

Rozpoczęłam pisanie nowego bloga http://postmodernistycznyswiat.blogspot.com/ 
Zapraszam!

pozdrawiam
Ewa Siembida

PS.
Zmiana jest możliwa w każdym momencie życia.
Warto pamiętać, że zmiana to 6 etapów (wg Prochaski):
  1. Prekontemplacja
  2. Kontemplacja
  3. Planowanie
  4. Wdrożenie
  5. Utrzymanie
  6. Zakończenie
 



2 komentarze:

  1. Asking questions are really nice thing if you are not understanding something totally, except
    this paragraph presents good understanding yet.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania