sobota, 19 lipca 2014

Warto cierpliwym i wytrwałym być

Wczoraj byłam na kolejnej wizycie u dentysty.
Osoba wychodząca przede mną z gabinetu była cała w skowronkach, uśmiechała się.
Każdemu życzę takiego dentysty, do którego ja chodzę :)

Cierpliwym warto być

Wytłumaczyłam dentyście, dlaczego plomba w mojej jedynce jest może idealna z jego punktu widzenia, ale dla mnie jednak taka nie jest.

A na marginesie, warto mieć jakieś zdjęcia z pełnym uśmiechem. Nigdy nie wiadomo, kiedy i na co mogą się przydać :)

Zrobiłam zdjęcie z nową plombą i pokazałam dla porównania zdjęcie ze stycznia - widać było różnicę. Dentysta zabrał się za polerowanie, użył lupy. W efekcie mam teraz ładniejszą jedynkę, niż z poprzednią plombą. Polecam ten gabinet! :)

Morał z tej bajki

Przede wszystkim trzeba wsłuchiwać się w siebie i wytrwale dążyć do tego, czego się chce. Bo tylko my sami wiemy najlepiej, co jest dla nas dobre. Trzeba zaufać sobie.

Poniżej zdjęcie Wisły pod Wawelem z lutego tego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania