niedziela, 6 kwietnia 2014

Podsumowanie marcowej ankiety

Dziękuję czytelnikom mojego bloga, którzy oddali głos w marcowej ankiecie.

Potrzeby

Zapytałam, jakiego rodzaju usługi, spośród tych, jakie świadczę, są potrzebne. Odpowiedzi, jakie otrzymałam, według liczby głosów:
  1. Wsparcie w rozwoju zawodowym (5), pomoc w panowaniu nad emocjami (5)
  2. Wsparcie w rozwoju osobistym (4)
  3. Wsparcie w zarządzaniu czasem i sobą w czasie (3), rozmowy o życiu (3)
Pozostałe usługi nie zyskały zainteresowania:
  1. Pomoc w zarządzaniu projektami, pomoc w budowaniu zespołów
  2. Doradztwo IT, pomoc w odchudzenie procesów i kosztów
  3. Inne (nie zgłoszono żadnych propozycji)

Konkluzja

Utwierdziłam się w przekonaniu, że podążam w dobrym, nowym kierunku mojego rozwoju  zawodowego. Tak zwane "twarde kompetencje" nie cieszą się takim zainteresowaniem (w kręgu czytelników mojego bloga), jak kompetencje wpierające rozwój osobisty i zawodowy.

Realizuję się zawodowo jako mentor, coach, trener, tutor oraz coraz szerzej w obszarach pomocy psychologicznej - stosuję narzędzia RTZ w zarządzaniu emocjami, podejście Gestalt w psychoterapii, którą zgłębiam od września 2013 r.

Osadzona jestem zawodowo w branży IT, natomiast teraz wnoszę do niej coraz więcej psychologii, czyli człowieka i jego emocji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania