niedziela, 6 października 2013

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Nazywam rzeczy po imieniu. Dzisiaj poczułam się nabita w butelkę przed dostawcę kreatora stron www.

Nazwa.pl

Skorzystałam z darmowej wersji (mini) kreatora stron www i zaakceptowałam, że na dole mojej strony (www.mentor-ka.pl) będzie tekst

Strona stworzona za pomocą Kreatora WWW. Copyright nazwa.pl

Treść regulaminu:

Klient wyraża zgodę na umieszczenie na stronie internetowej stworzonej z wykorzystaniem
usługi kreatora stron WWW oznaczenia „Copyright © [bieżący rok] nazwa.pl” lub innego
oznaczenia wskazującego na usługodawcę, jego ofertę lub usługę, z wykorzystaniem której
Klient stworzył stronę WWW.


Baner reklamowy

Dzisiaj, po blisko dwóch miesiącach od utworzenia (samodzielnego) mojej strony, weszłam, żeby wprowadzić modyfikację i jakież było moje zdziwienie i oburzenie, kiedy oprócz paska z informacją na dole strony wyświetla się dodatkowo baner reklamowy zachęcający do kupna ich usługi. Od razu wysłałam skargę. Ciekawa jestem, jak szybko zareagują - będę informować.

Poczułam się nabita w butelkę i oszukana. Ktoś w trakcie świadczenia usługi zmienia sposób świadczenia usługi, zmuszając mnie do reklamowania ich usług (zachęcania do kupna). Uważam takie praktyki za skandaliczne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania