czwartek, 30 października 2014

Zmień swoje życie na lepsze

Dwa lata temu doszłam do wniosku, że chcę zmienić swoje życie. Na lepsze. I poszukałam pomocy.

Coach

Poszukałam pomocy coacha, bo samej trudno byłoby zmierzyć się z tym tematem. Zwłaszcza, że nie wiedziałam, jak chcę zmienić pracę, życie. Wiedziałam tylko, że potrzebuję zmian. No i zaczęło się.

Dziękuję mojemu Coachowi!:)

Nowy zawód, nowe życie

Zaczęłam próbować różnych rzeczy, oswajać się też z nową sytuacją, kiedy dorosłe dzieci wyfruwają z domu. Moja zmiana okazała się być głęboka. Poznałam psychoterapię i zainteresowałam się nią.

Ponad rok temu rozpoczęłam szkołę psychoterapii w ujęciu Gestalt. Najpierw był to roczny Program Pomocy Psychologicznej, a teraz jest to trzyletnia Szkoła Counsellingu Gestalt (czyli pomocy i doradztwa psychologicznego). Ponadto uzupełniam mój warsztat coacha, mentora i doradcy o inne narzędzia, takie jak Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ).

Słucham, pomagam, doradzam

I dzisiaj mam przyjemność zaprosić do mojego gabinetu na krakowskim Kurdwanowie, dokąd można dojechać szybkim tramwajem, linia 50 (przystanek Nowosądecka).

Zapraszam na mentoring, coaching, ale też pomoc psychologiczną, rozmowy o życiu, dojrzewaniu, przeżywaniu kryzysów, poznawaniu siebie. Pierwsza rozmowa jest darmowa (proszę o telefony najlepiej w godzinach 20-21 lub SMS, wtedy oddzwonię).

Jeżeli chcesz zmienić swoje życie na lepsze, zapraszam!

Ewa Wardzała
Mentor-ka.pl

PS.
To post nr 200 na blogu, gdzie opisuję od stycznia 2013 roku moją drogę zmiany, która zaczęła się decyzją początkiem listopada 2012 roku, a tak naprawdę pierwszymi wakacjami na Krecie we wrześniu 2011 roku (dziękuję Farelciu!!!). Jestem żywym przykładem na to, że zmiany są możliwe :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania