wtorek, 26 stycznia 2016

Trzecie urodziny bloga

Dziękuję za 3 lata towarzyszenia, czytania, uwagi i mam nadzieję, zainteresowania oraz ciekawości :) Dziękuję za ponad 27 i pół tysiąca odsłon.

Na początku

Kiedy zaczynałam pisać tego bloga, mój świat zainteresowań ograniczał się do branży IT (w końcu przepracowałam w niej 20 lat), jak również fotografii (pasji mojego życia), miasta, w którym mieszkam prawie 35 lat, czyli Krakowa i kuchni, w której przyprawiam potrawy miłością.

Jednak przez te lata moje zainteresowania poszybowały w najróżniejsze obszary, co zapewne spowodowało odpływ niektórych z czytelników, ale może też przypływ innych.

Półmetek życia

Pisanie bloga rozpoczęłam w półmetku życia, po przekroczeniu magicznego wieku 50 lat. Dopiero wtedy zaczyna się życie :) Dzieci dorosły i wyfrunęły z domu. Odkryłam nowe pasje - psychologię, rozwój osobisty, flamenco, poezję. Sama też stałam się poetką. I zaczęłam mówić o psychologii w informatyce na konferencjach. Zaczęłam dostrzegać smaki i kolory życia, których kiedyś nie widziałam. Zmieniłam też zawód na mentora, coacha, terapeutę Gestalt (uczę się już 2 i pół roku, jeszcze pozostało półtora). Odkryłam swoje powołanie.

Życiowe mądrości 

Na blogu dzielę się tym wszystkim, co odkrywam, czy też zauważam wokół. Dotyczy to obrazów, fotografii otaczającego świata, zastosowań technologii dla człowieka, ale też ostrzeżeń (jak np. http://www.mamatatatablet.pl/), rozwoju osobistego, psychologii, ale też mądrych tekstów, cytatów, filozofii, czy poezji.

Fascynuje mnie życie i fascynują mnie ludzie. Fascynuje mnie rozwój osobisty i dzielę się tym z innymi. Doświadczam zmian, które są zmianami na lepsze, na lepsze życie.

Morał z tej bajki ...

Ostatnio przeczytałam gdzieś: "Miłość jest jedyną Prawdą - wszystko inne jest tylko iluzją".

W ostatni sobotni mroźny poranek sfotografowałam stado kwiczołów na jabłoni za oknem. Mróz był wielki, a one wygrzewały się w słonku. Było coś magicznego w tej chwili.

Miałam ogromne szczęście, kiedy ponad trzy lata temu spotkałam na mej drodze Coacha, który pokazał mi drogę. Rozpoczęłam nowy etap życia. Dziękuję ...

PS. 300 odsłon wpisu w dwóch pierwszych dniach to coś niebywałego :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam! To najpopularniejszy wpis na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania