czwartek, 9 stycznia 2014

O różnych zastosowaniach telefonu

Są różne metody na osiągnięcie prawidłowej wagi ciała. A to bardzo ważne dla zdrowia!

Ostatnio usłyszałam o pewnej aplikacji LifeBalance Guide. Dla fanów takiej technologii może to być idealne rozwiązanie. Może warto spróbować.

Technologia nie dla każdego

Ja osobiście nie zaprzyjaźniłam się jeszcze z ekranem dotykowym telefonu, a mam go blisko rok. Nie darzę go sympatią. Ma nieintuicyjny dla mnie interfejs, zupełnie nieprzydatne funkcjonalności, a ekran nie zawsze działa na dotyk.

Efekt uboczny jest taki, że na przykład ostatnio pisałam SMS z życzeniami na zakończenie roku. Chciałam dodać adresata, ale okazało się, że numer telefonu mam w polu Info, po imporcie kontaktów z poprzedniego telefonu, przy użyciu kontaktów Gmail (nie polecam!).

Wreszcie udało mi się wyedytować pole z numerem i zamiast dodać go jako odbiorcę SMS-a, wybrałam niechcący (i nieświadomie) połączenie telefoniczne. Niestety, znowu nieintuicyjny dla mnie interfejs zminimalizował tylko symbol słuchawki, a ja pisałam dalej SMS-a, nie widząc, że nawiązano połączenie.

Morał z tej bajki ...

Mogłabym jeszcze długo opisywać ciąg dalszy tej zabawnej historii, ale powiem tylko, że nie da się korzystać z tego urządzenia. Potrzebuję prostego i skutecznego rozwiązania. Ekran dotykowy nie sprawdza się. Może zależy to od klasy urządzenia ... ?

Mam SONY Xperia i prawie rok chce mi się płakać, bo nie nadaje się to do użytku. Jak chcę szybko zadzwonić łapię starą Nokię i dzwonię (jedną ręką!). Dobrze, że ją mam i mam jeszcze drugi numer.

A technologia z założenia miała ułatwiać życie ... i być też elegancka chociaż trochę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania