piątek, 13 maja 2016

Kobieca mądrość

Pewnego razu natrafiłam w internecie na wykład Ewy Renaty Cyzman-Bany.
Zaczęłam słuchać, jeden, kolejny i kolejny ...
Dzisiaj znowu natrafiłam na wykład "O sercu i zdolności kochania".

Od tego pierwszego wykładu moje życie zmieniło się. Zobaczyłam mądrą kobietę, która mądrze mówiła. Bo kobiety po przekroczeniu pięćdziesiątego roku życia mądrzeją. I to nie jest żadna magia. To jest stały dopływ hormonów, które odpowiedzialne są za kobiecą intuicję. Wcześniej są one dawkowane tylko w dniach poprzedzających owulację. Można o tym poczytać w książce Joan Borysenko "Księga życia kobiety. Ciało, psychika, duchowość".

Z przyjemnością słucham kolejnych wykładów, bo są studnią wiedzy o życiu.

Wczorajsze niebo nad Krakowem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania