sobota, 1 marca 2014

Prośba do Czytelników mojego bloga

Drogi Czytelniku mojego bloga!

Zależy mi na poznaniu Twoich potrzeb. Przygotowałam krótką ankietą, widoczną z prawej strony ekranu. Jeżeli zechcesz się podzielić ze mną swoimi potrzebami, będę mogła przygotować lepszą ofertę z moich różnorodnych usług.

Inżynieria emocji

Moje główne zainteresowania to emocje w IT. A to bardzo pojemny temat.

Emocje wpływają na działania wszystkich, podobnie jak technologia IT wpływa na wszystkich, także na emocje.

Bazuję na 20-letnim doświadczeniu w branży produkcji oprogramowania, a od ponad roku rozszerzam intensywnie kompetencje w obszarach mentoringu, trenerstwa, doradztwa, konsultingu, coachingu, pomocy psychologicznej.

Wiosną przyroda budzi się do życia

... a my jesteśmy częścią przyrody. Może warto obudzić się do lepszego, bardziej szczęśliwego i świadomego życia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania